pondělí 12. července 2021

Barbie x Betty Crocker 2021

Společnost General Mills Inc. představila BettyLab, novou platformu, která inspiruje děti k tomu, aby se učily a objevovaly ve svých vlastních kuchyních.

"Věříme, že kuchyně je více než místnost a pečení je jen zážitek," říká Stephanie Lensingová, manažerka Betty Crocker. "Vytvořili jsme BettyLab, aby každá 'Betty' mohla využívat svou kuchyň a možnosti, které má k odblokování nových možností a potenciálu."

Počínaje 8. březnem mohou spotřebitelé navštívit www.bettycrocker.com/bettylab, kde najdete STEM, který v kuchyni pohání zábavu, včetně podrobných návodů, jak vyrobit cukrovinky, zmrzlinu v sáčku, dort s'mores v pomalém hrnci, soda pop cupcakes a další.

V roce 2018 zahájila značka Barbie společnosti Mattel Inc. projekt Barbie Dream Gap Project jako globální inciativu, která dívkám poskytne prostředky a podporu, které potřebují k tomu, aby si dál věřily. Betty Crocker spolupracuje s iniciativou Project Barbie Dream Gap, aby pomohla inspirovat všechny rodiče k budování důvěry dívek v STEM i mimo něj prostřednictvím pekařské a kuchařské vědy. Aby společnost upozornila na tuto důležitou věc, zavádí speciální edici dortové směsi Betty Crocker + Barbie Dream Gap Project "Baking Better Futures", která je u maloobchodníků k dispozici po omezenou dobu.

"Jako značka zaměřená na účel se Barbie zavázala připomínat dívkám po celém světě a jejich okolí, že mohou dělat cokoli," říká Diane Reichenbergerová, víceprezidentka pro spotřebitelské produkty společnosti Mattel. "Barbie a Betty Crocker mohou společně inspirovat neomezený potenciál každé dívky tím, že bude učení ještě zábavnější a be věnovat prostředky na odstranění překáže pro příští generaci."


Žádné komentáře:

Okomentovat