úterý 31. května 2022

Barbie Kelly Sildaru OOAK Doll 2022

Gratulujeme estonské freestyle lyžařce Kelly Sildaru, která právě odhlalila svou vlastní Barbie panenku. Kelly Barbie byla vytvořena v rámci projektu Dream Gap, celosvětové iniciativy zahájené v roce 2019, jejímž cílem je pomocí pozitivních vzorů pomoci posílit sebevědomí mladých dívek. Sildaru řekla, že byla šokovaná, když poprvé uviděla svou Barbie celou vystrojenou v lyžařském vybavení včetně lyží Faction a helmy Red Bull.

Panenka je jediná svého druhu a nebude dostupná na prodej veřejnosti.

Kelly napsala na svůj Instagram:

"MÁM VLASTNÍ BARBIE!! Konečně je to tady! Mám vlastní Barbie! Co?! Je mi velkou ctí, že jsem byla vybrána jako vzor pro mladé dívky a nechala se zvěčnit jako panenka Barbie. Je součástí projektu Barbie's Dream Gap, jehož cílem je pomoci dívkám vybudovat si sebevědomí prostřednictvím pozitivních vzorů. Barbie vyzdvihla inspirativní příběhy více než šedesáti historických i současných vzorů z různých prostředí a oborů, aby pomohla inspirovat další generaci, a já jsem jedním z nich. Je to opravdu velká čest! Doufám, že tato panenka povzbudí malé holčičky, aby snily ve velkém a byly čímkoli chtějí."

Žádné komentáře:

Okomentovat